Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

Garanciális feltételek!
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Mi nem vagyunk szerviz!
Itt csak segítünk kiválasztani a gyári szervizt.
Többségében ezeket a központi számokat felhívva kiajánlják Önnek a lakóhelyéhez közeli szakembert.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.   
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjét
ajánlhatja fel a gyártó. 
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
-    A termék teljes gyári csomagolása nem kötelező, de a gyári tartozékokra szükség van
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy, vagy a
-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY
A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere már nem kötelező,de a gyártó felajánlhatja. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalhatja a termék azonnali cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.   
Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét. 
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.
A megváltozott garanciális feltételek alapján a számla összege szerint változhatnak a garancia idők:
150.000,- Ft alatt minimum 1 év
150.000,- 250.000,- Ft között minimum 2 év
250.000,- Ft felett minimum 3 év garanciát vállalnak a gyártók (de egyes promóció keretében ezek nagyobbak is lehetnek)
De ha nem Magyarországon vásárolta meg a terméket, akkor ezek a kötelező garanciális idők nem érvényesek. 
Néhány forgalmazott márkánk garanciális ideje, és szerviz elérhetősége: (Mi csak a forgalmazók vagyunk, nem szervizelünk)

Siemens: 2 év, szerviz Telefon: 06 80 200 201-es, ingyenes telefonszám munkanapokon 08.00-17:00 között.
Bosch: 2-3 év, szerviz Telefon: 06 80 200 201-es, ingyenes telefonszám munkanapokon 08.00-17:00 között.
NEFF: 2--5 év, szervíz telefon: 06 80 200 201-es, ingyenes telefonszám munkanapokon 08.00-17:00 között.
Miele: 2 től 10 évig: szerviz telefonon, a 06 1 880 6480 számon is egyeztethet időpontot.
Aeg: 1-2-3 év, szerviz Központi szerviz hibabejelentés: 06-1-252-1773
Electrolux: 1-2-3  év, szerviz Központi szerviz hibabejelentés: 06-1-252-1773
Liebherr: 2 + 3 év, szerviz telefon: +361 480 1183
Jura: 2 év, szerviz Tel.: +3670 6763 464
KitchenAid: 2-5 év, szerviz telefonon a +36 70 519 4000
Whirlpool: 2-3 év, szerviz +36 1 999 5000
Gorenje: 2-3 év, szerviz +36-1-67-77-699
Cata: 3 év, szerviz telefon: 06 30 619 6999 
Falmec: 3 év, szerviz telefon: 06 30 619 6999 
Sirius: 3 év, szerviz telefon: 06 30 619 6999 
Nodor: 3 év, szerviz telefon: 06 30 619 6999 
Teka: 2 év, szerviz 06 80 201 091-es telefonszámon
Küppersbusch 2 év, szerviz 06 80 201 091-es telefonszámon
Blanco 2 év, szerviz (06 1) 262 1276
Dunavox 1-2-3 év, szerviz (06 1) 270 5904
Gaggenau 2 év, szerviz Telefon: 06 80 200 201-es, ingyenes telefonszám munkanapokon 08.00-17:00 között.
InSinkErator 2-6 év szerviz +36-63-570-880


Nikle Kft.
www.hazta.hu
H-P: 12:00-17:00
Szombat, vasárnap zárva
1224. Bp. Bartók Béla út 47.
06303850381
haztahu1@gmail.com

Keresés

Kávéfőzők © powered by arukereso.hu